va faaan

Har man bokat tvättid så har man!! Då ska ingen börja tvätta bara för att man är lite sen!! Jävla dålig stil. Hoppas inte personen i fråga tänker tvätta hela dagen, för ja vill verkligen tvätta idag!! Hoppas den här dagen blir bättre, orkar inte me en dålig dag.

Ska sätta mig och försöka att skriva lite på exan, men de e så svårt me tanke på att man måste läsa en massa innan man sätter sig och skriver. och jag vet inte om jag har läst tillräckligt för att börja skriva. men de märker vi.

igår kunde ja verkligen inte somna, undrar fall de var för att ja var själv, skulle lägga mig vid 12, men de gick verkligen inte att sova.. sista gången ja kolla på klockan var den nog 4, så blev inte så många timmar sömn inatt, men helt ärligt tror ja att ja överlever.

synd att solen inte är på min sida nu på förmiddagen, de hade varit skönt att sitta ute och läsa, men de får bli senare. nej nu ska böckerna fram

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Dags för en arg lapp kanske?

2010-05-28 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0