Underbart väder

Sitter i solen och bara njuter, skulle lätt kunna somna här, men har en del att göra, så de blir att blogga lite sen måste ja sätta mig och plugga, inte för att ja känner för de men de måste göras. Ska göra en powerpoint som vi ska använda på våran redovisning som är på tisdag nästa vecka. Känns riktigt bra me detta tema me, jag tror redovisningen kommer att bli bra.

när man inte är hemma så hinner man inte att uppdatera sin blogg, så ja skyller på fredrik att ni inte får veta vad som händer i mitt liv. men ska försöka att sammanfatta veckan som har varit, kanske inte kommer ihåg allt, men ska försöka så gott jag kan .

Måndag: Först var de skola, sen hjälpte jag Tess att flytta, det gick bra. sen var det möte me generalerna, de gick me bra. Sen var de tänkt att vi skulle ha en välkomstfest för Tess, men hon var för trött, och sen skulle hon inte sova på folke, så vi gick och firade Natalie i stället som fyllde år. det var blev en trevlig kväll :)

Tisdag: Skolan som vanligt, var ganska trött me tanke på att de blev ganska sent hos Natalie. det hände inget speciellt den här dagen. Bara var liksom :)

Onsdag: Hmm.. hade ja skola, jo de e klart jag hade. Efter skolan idag var jag "modell för en dag" det var hur kul som heslt. det var som att ta någonting, fast bättre. Fick världens kick av de. men de kanske har något med att jag älskar att stå framför kameran :) När vi var klara me de så åkte jag hem och packade om min väska och så cykla ja ner till Fredrik. vi gick upp till en kompis till han och överraskade Mickes tjej, hon fyllde år. Sen blev det fest för hela slanten:) först var det lite förfest sen gick vi till Pluto och skaka lite rompa :) lyckad kväll.

Torsdag: Ni kan ju gissa om ja hade skola idag. Efter skolan så var jag hem och packa min väska inför Gotland.sen åkte jag och Tess till Hälla för att handla lite till hennes lägenhet. Sen åkte vi hem till henne. jag skulle ha sovit hos fredrik men de blev inte så, för de första var han inte hemma, och för det andra så stog de plastmuggar i hela hans lägenhet :P så jag sov hos Tess.

Fredag: Vid halv åtta tiden på morgonen så rullade bilen mot nynäshamn. Där vi tog båten över till Gotland. Under denna helg hände det massor men jag orkar inte att skriva om allt, det blir för långt då.

Jag sammarfattar helgen med att säga att den var den bästa på väldigt länge. Hur kul som helst hade vi. Även om man kanske inte kommer ihåg allt så var de kul över lag! Måste verkligen göras om!! Tack alla goa människor för en underbar helg!!

Idag blir första gången ja sover hemma på över en vecka, det ska bli skönt att sova i sin egen säng :) nu ska ja gå och starta en tvättmaskin sen ska ja sätta mig och plugga, me tanke på att powerpointen ska vara klar i morgon. skulle egentligen vilja sova, men lägger ja mig och vilar nu så kan ja inte sova tidigt ikväll, å ja tror de e bättre att sova ikväll.

jag ska försöka att uppdatera oftare. jag kan ju faktiskt låna Fredriks dator och skriva på :P men som sagt jag ska försöka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0