Tisdag och redovisning klar

Hade redovisning idag, de kändes jätte bra. Det var kul att se alla andra. När vi kom tillbaka till Västerås så fikade vi med en annan basgrupp, de var var trevligt. När vi hade fikat så följde ja me Tess ner på stan vi gick och kolla lite efter gardiner till hennes lägenhet, men vi hitta inga bra. När ja kom hem så börja ja städa lite grann. HAr som mål att vara klar me städningen innan jag åker hemhem på fredag.

Igår skrev jag att jag ville ha träningsverk och att de var träningens mål, och jag har nog lyckats, känner av de lite grann iaf :) mest i ryggen och sidorna, men de kommer säkert mera i morgon, men de e bara skönt.

Nu är vi klara i skolan, eller vi ska lyssna på några redovisningar i morgon och få feedback om två veckor. Så nu finns det tid till mina kompletteringar, de känns bra. har sagt länge att ja ska göra dom, men de har inte funnits tid känner jag. men nu kommer dom att bli gjorda för nu finns de det tid.

Nu sitter jag och lyssnar på massa dansbandsmusik, de gör att de rycker i benen och jag känner för att gå ut och dansa. Saknar dansen ganska så mycke. I höst ska jag ta mig tid att dansa någonting, vet dock inte vad. Fredrik och jag pratade förut om att börja dansa lindy tillsammans, men vi får se hur de blir me den saken. Lindy skulle vara kul att dansa, men vill såna fall hitta någon som ligger på samma nivå som mig, så ja slipper börja från början. Det roligaste skulle vara att hitta någon som vill dansa bugg me mig. eftersom jag var ganska bra på de innan ja sluta, så känns de dumt att bara kasta bort dom kunskaperna. Om jag bara hittar någon som vill satsa så kan jag nog komma ganska långt...

Ska nog plocka undan lite kläder nu, kan ju inte ha alla kläder framme :P sen blir de att cykla ner till min gullunge <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0