Snart blir de träning

Har varit i skolan i dag. Var där redan klockan 8 i morse. Då träffades vi i basgruppen och gick igenom redovisningen och de kändes jätte bra. Sen gjorde vi utvärdering över tema 2, de gick bra. Tiden har gått så fort under detta tema så de e inte sant. Vi har liksom tre dagar kvar me den här klassen nu, sen är de sommarlov. Vi går två dagar till denna vecka sen är vi lediga i två veckor. Jag tycker de e tråkigt att vi måste byta klass till hösten, jag trivs, verkligen jätte bra nu. Men det finns inget att göra åt de, sånt som händer i livet.

När vi var klara me utvärderingen så gick ja till Fredrik och åt lunch sen gick ja tillbaka till skolan för det var Lärarprogrammets dag, så vi satt och diskuterade Vfu från ett till fyra, de var intressant.

Nu har jag precis ätit lite gröt, å snart ska jag gå ner och träna. Och jag ska träna hårt idag, för jag känner verkligen för att ha en sjujävla träningsverk. Så idag ska ja ta i och bara ha ett mål, TRÄNINGSVERK!!!

har inget mer för denna gång!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0