Nattplugg och te!

Sitter och ska precis dricka lite te. Har suttit och pluggat nu i många timmar. Detta tog längre tid än vad jag hade räknat med, men som tur har ja orkat sitta nu på kvällen. Det brukar annars inte vara min starka sida att plugga på kvällarna. Men ja sa till mig själv att det skulle vara klart innan ja la mig sen har ja lovat min grupp att de skulle vara klart i morgon. Och har ja lovat någonting så försöker jag att hålla de.

I fredags var det valborgsmessoafton, detta firade jag genom att först gå hem till Anders och grilla. Det var trevligt, men kände att de var lite lugnt för mig, så ja åkte ner till kåren och skaka lite rompa i stället :) har behov så får man göra något åt de. nu undrar ni säkert vad mitt behov är, jag kan tala om att det är att dansa! Det är det bästa som finns, speciellt när jag dansar med mina vänner! Sen blev de efterfest hos Madde, som vi inte behöver prata om :P

I lördags var jag med Fredrik och Jocke hela dagen, först var vi och åt frukost eller var de lunch? Sen gick vi och kolla på film. Dagen gick väldigt fort, men de var kanske för att man gick upp så sent. Vi kom på att vi skulle laga mat tillsammans, fast det vara bara Fredrik som laga. Det är svårt att stå tre personer i ett litet kök. Maten blev jättegod, det blev renskav och hemgjort potatismos :) Sen var det meningen att vi skulle spela spel, men Jocke var för trött för de så vi satt igång en till film. Fast ja vet inte riktigt va den handla för ja somna typ på en gång när vi hade startat den :P

Blev mysmorgon idag <3 Sen var det meningen att jag skulle gå hem och plugga, men ska man skriva på datan är de lättare om den samarbetar med en, men de ville inte min data idag. Så medan jag vänta på att den skulle bli normal så tog jag en dusch. Sen renskrev jag barnintervjuerna som jag och Tess gjorde i torsdags. När klockan hade pesserat sex var det dags att fylla på med energi. sen blev det en "liten" promenix me Tess. Var ute i nästan två timmar, sen ringde mamma. Min puas som skulle ängnas åt mat blev lite längre än vad jag hade räknat med. Men nu är jag äntligen klar, så nu blir de sängen så jag kan vända tillbaka mitt dygn igen.

Imorgon blir det först skolan, sen hem till Tess en liten stund. Sen blir de faddermöte, sen tillbaka till Tess och hjälpa henne att flytta. Sen får vi se om ja blir kvar i Folke eller inte. För att orka me denna hädelserika vecka så blir det att sova nu.

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0