Myshelg hemhemma

I fredags åkte jag och Fredrik hem till mamma. Det har varit en skön helg, utan stress och plugg, riktigt skönt. Först när vi kom till Uppsala gick vi på stan ett tag, skulle hitta present till Malin, vi mötte mamma, elin och freddan där. När vi var klara åkte vi hem och åt tacos sen blev det filmmys och godis. I lördags var det en del att göra med tanke på att Malin hade sin konfirmation då. Vi var vid kyrkan  vid ett ungefär, då skulle vi plocka fram tallrikar och sånt. Tiden gick ganska snabbt fram till vi skulle in i kyrkan. där det var jätte segt, visst det är fint att vara i kyrkan men det blir segt när man bara ska sitta och lyssna i över en timme. När det var klart i kyrkan gick vi ner till församlingshemmet och fikade. det var trevligt att träffa lite släktingar, tråkigt att de händer så sällan bara. Vi var inte klara förens vid sex så vi åt middag vid åtta tiden, sen tog vi en promenix. Sen idag har vi inte gjort så mycke. Jag och fredrik tog sovmorgon de var skönt. Sen åkte vi till Viksta, det var inte bästa dagen att åka me tanke på att de regna hur mycke som helst, men de var skönt att åka dit en stund. det är så skönt att åka dit för där är de acceptabelt att man blir ledsen, även om jag inte blev det, men det är skönt att veta att man får.

Vi kom hem till Västerås igen ungefär vid åtta tiden. Nu på kvällen har vi kollat på film, och jag var vaken hela filmen, de e rekord. det var riktigt länge sen jag såg en hel film om vi säger så. (applåd till mig )

I morgon blir det att åka hem till mig och plugga järnet, ska börja med min exa som är "lite" försenad, men först ska jag göra min språkkomplettering. Sen ska jag hinna med att träna me, de var ett tag sen nu, men tror de kan bli en hel del tränande under två veckor framåt nu, så jag orkar göra det sista som ska göras i skolan..

Nu tänker jag lägga mig, även om killarna sitter och kollar på tv, men jag är riktigt trött nu. God natt!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0