God morgon!

Sitter hemma hos Fredrik och ska snart gå till skolan. Ska åka till E-tuna för att lyssna på när Södertälje redovisar, de ska bli ganska intressant. Kul att se hur alla andra har tänkt.

Efter skolan idag ska jag verkligen städa, jag har sagt de många dagar nu, men de ska verkligen bli gjort idag. kan ju inte vara här ikväll, me tanke på att Fredrik ska slava på Kåren. Men de e bra att ja ska vara hemma, så ja får sova i min säng :P och äta mat som han inte tycker om:) Sen blir de att plugga hela dagen i morgon, eller större delar av dagen iaf.

det var riktigt skönt me sovmorgon idag, och sen att frukosten står på bordet när man kommer upp gillar vi. Så mysigt att slippa äta frukost själv. Idag orkar ja till och me fixa håret innan ja ska till skolan, man borde börja så här sent varje dag, så man hinner vakna innan man börjar. Men så är det tyvärr inte, men jag har ju lov efter denna dag så då kan ja bestämma själv över mina tider. då måste man inte gå upp vid sju för att plugga, utan då kan man sova till typ nio och börja plugga efter de, de e nice skulle jag vilja säga.

Nej fixa håret så man inte ser ut som ett troll när man går till skolan. men vet dock inte hur jag ska fixa de. men de löser sig när ja kommer till spegeln.

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0