Fredag kväll

Har varit en nice dag idag, fast lite seg. Började dagen med en biologilabb, där vi skulle rita olika frön och sortera ett antal djur. När detta var klart så träffades vi i basgruppen och gick igenom redovisnignen som ska göras på tisdag! Börjar bli lite nervös för den, men de går säkert bra. det är inget att vara nervös över, jag har gjort värre saker de e jag säker på. Efter skolan så gick jag och Tess ner på stan en stund, när hon hade hittat de hon skulle ha så gick vi hem till henne och åt lunch. Sen gick ja till Jocke och umgicks me han och Freddan en stund. fast den stunden blev längre än va ja hade tänkt. Jag slutade i skolan vid kvar över tolv och kunde ha varit hemma till halv ett, men istället var jag hemma närmare 6. men så kan de  gå när inte haspen är på :P När jag hade ätit mat så gick ja ner och träffa Jocke igen, vi gick till kåren och satt där och snacka skit, det var trevligt!

Planer för helgen, i morgon ska Tess ha en liten inflyttningsfest, det ska bli trevligt. jag ska nog vara duktig och hålla mig nykter hela helgen. känns som det var ett tag sen jag hade en sådan helg. men helt ärligt tror jag man behöver de ibland. fast inte så ofta :P På söndag har jag ingenting planerat, det är me skönt.

Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem så ja får gå och sova snart, börjar bli riktigt trött. men fick ett mess nyss där stog att han kommer om tio minuter, så hoppas de e så. detta har blivit mitt andra hem, eller ja är nog här mera än va ja e hemma. men just nu är ja i en period där jag inte klarar av att vara själv, eller jag är nog alltid i en sådan period, tror jag. Med tanke på att jag är beroende av att vara med andra människor :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0