Bra dag

Nu sitter jag här igen.. har ja varit hemma och städat, nej! Direkt efter skolan så följde Malin me mig hem. Vi satt och spela tokiga låtar och jag åt middag, sen vandra vi ner till kåren :) där vi träffade Katrin, Tess, Niklas och Carro, och nägra andra så klart. vi spelade Alias, det gick bra jag vann. Sen kände vi itne för att sitta stilla mera så vi gick ut för att spela lite kubb. det gick mindre bra om vi säger så. vi spelade fyra gånger och jag förlorade tre av dom. det var inte så kul, kände att min dåliga förlorare kom fram där lite grann.. men så kan de vara ibland. Men vi hade kul iaf, det är huvudsaken. Det var en massa mygg så vi får se hur många myggbett ajg har i morgon när jag vaknar.

Nu blir de snart sägnen känner jag, är riktigt trött. fast kommer kännas konstigt att sova själv här, men bättre att sova här än hemma, här vet ja att jag har sällskap när jag vaknar i morgon bitti :)

God natt!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0