Möblerat om :)

Började dagen med en promenad till affären där vi köpte mjölk, jäst, margarin och bananer. Det var precis vad som beövdes för middagen idag. När vi (jag och karin) kom hem igen så börja vi städa lite grann, eller de blev en hel del. Har möblerat om lite grann, känns så vårigt här nu. Det kommer in mera ljus å jag kan använda mitt matbord lite mera. Så tack för hjälpen Karin, även om du kanske inte har gjort så mycke, men hade inte du varit här så hade de inte blivit gjort. Det kommer bilder när jag har lagt in dom i datan :)

Nu snart blir det Melodifestivalen å chips. Är verkligen hur trött som helst nu efter denna dag. Men de är det värt, helt klart. nej nu struntar ja i detta.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0