Kan man må bättre?

Jag känner mig så glad å uppåt just nu. Vill att mitt liv ska fortsätta så här.

Har suttit i skolan med Malin hela dagen idag. Vi träffades 9.15 sen satt vi till 16.00 Bra jobbat! Sen kom en jätte trevlig person och gjorde oss sällskap ett tag, vi satt å prata lite. Sen var ja tvungen att gå, skulle nämligen å träna. Han visa mig en väg genom centrum som gick mycke fortare, tack för de och även en jätte trevligt liten pratstund. Idag blev det Yoga träning, det är så skönt att koppla bort alla tankar.

När jag kom hem från träningen så blev det lite bakning, blev bak bröd, när ja skrivit klart ska ja ta en kopp te å en nybakad macka. sen blir de duschen, å sen blir de sova, så ja orkar upp å plugga i morrn me. Malin och jag ska ha en "date" i morgon me. vi får se om vi sitter hela dagen i morrn me.

Jag längtar så himla mycke till helgen nu!! Först ska ja träffa Sara, så kul att hon kommer hit. Sen ska ja träffa han som det ser ut nu, de ser ja verkligen fram emot. tror ja kommner få en kanon helg!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0