Glad idag

Tog lite sovmorgon idag, de var skönt. Träffa Malin i skolan vid 10, sen har vi suttit å pluggat hela dagen. Känner mig helt borta i huvudet, men de känns ändå ganska klart inför morgondagen. Känner att det kommer att bli kul att srkiva tentan, även om den kommer att bli lång. Men man får skriva ganska fritt, dee skönt.

Även om ja känner mig trött i huvudet så känner jag mig glad. Det finns en människa därute som gör mig glad. Allt blir så mycke lättare när man känner sig glad. Och så ser jag fram emot allt roligt som kommer att hända i vår. Allt i mitt liv känns så bra just nu.

När jag flyttade hit till Västerås så hade jag ett mål, och ja känner att ja har nått upp till de. Mitt mål var att börja ett nytt liv och lära känna massa nya männsikor, och ja känner att jag är på väg i rätt riktning. Ett nytt liv lever jag helt klart. Och jag har funnit många nya vänner och fler kommer de att bli. Visst saknar ja familjen å mina gamla vänner men de e inte alls på samma sätt som förra terminen. Allt är så bra just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0