Fredag idag!

Sitter och har precis ätit frukost, ska snart göra mig klar för att  gå till skolan. Idag ska vi vara i V-ås det är skönt, för man kan sova lite längre. Idag blir de litteratur-seminarium.

Igår hade ja jätte mycke att göra hann inte ens blogga
* Sy klart mitt namn på ovven - Check
* Läsa klart i boken - Check
* Packa - Check
* Färga håret - Check
* Diska - Check
* Duscha - Check
* Träna - Check
* Handla - Check

I eftermiddag ska jag åka till E-tuna för att vara där hela helgen så kommer inte skriva förens på söndag igen. Men lovar att uppdatera med bilder och lång text då. Lovar att berätta om helgens bravader.

Nu hinner ja inte skirva mer måste göra mig klar nu.
Men hoppas ni får en bra helg!
Puss p kram

Kommentarer
Postat av: Karin

kom i säng tidigt då?

2010-03-05 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0