Förlåt att ja inte har uppdaterat

Har varit mycke den senaste veckan.

Torsdag: Tenta, var helt slut efteråt. somna halv nio på kvällen

fredag: Jag och Malin gjorde en roadtrip till mamma å hämta lite saker. Vi fick middag och vara barnvakt till Elin och Fredrik. Sen åkte vi hem till en kompis till Malin, Emma och spelade lite spel och hade de jätte trevligt. Kom hem ungefär vid ett

Lördag: Åkte och lämnade bilen som vi fick låna av Katrin. när ja kom hem igen så bakade jag matbröd å plockade undan lite här hemma. vid femtiden gick jag å mötte Sara vid bussen. Vi lagade mat å tog ett glas vin, mycket trevligt. Sen gjorde vi oss klara å så gick vi ner på stan å mötte Fredrik å tog bussen vidare till en förfest. Blev mera vin och mera trevligt den kvällen. Kom in till stan igen vid halv tolv kanske då gick vi till Bill&Bob den blev de donken, sen gick vi ham till Fredrik och dansade. Hade en super duper bra kväll.

Söndag: Om man dricker massa vin en lördag betyder de att man är bakis på söndagen, så kan inte skriva så mycke om denna dag.

Måndag: Föreläsning i E-tuna, ganska tråkig, men hade bara halv dag så ska inte klaga. På eftermiddagen så satt vi i studiegrupperna å prata lite grann. när ja kom hem var ja jätte rastlös å hade tråkigt. Men de var inte så länge, på kvällen gick ja hem till Fredrik å kolla på film.

Tisdag: Åt världens bästa frukost, glass, en rostad macka me mjukost på å ett glas saft som smakade baccardi äpple. hel tokigt var de. Men skönt att man kunde gå upp 20 i 8 när man skulle åka me kvart över åtta bussen. träffade studiegruppen på förmiddagen å prata lite om temaarbetet vi ska göra. vid lunch börja ja känna mig snurrig och fick ont i huvudet, jag trodde att de var för att ja åt så "bra" frukost, men de var så efter att ja hade ätit lunch me. orkade inte lyssna på informationen vi fick på eftermiddagen, men ja var kvar iaf. sen somna ja klockan sju på kvällen, och sov fram till 8 på morgonen, helt sjukt att man kan sova så länge.

Onsdag: Huvudvärken är fortfarande kvar, helt skumt. fast nu börjar de bli bättre, tog en ipren i morse för att ja skulle orka vara i skolan. det gick bra i skolan idag, kände att vi kom någon vart. när vi var klara i skolan så gick jag till stadsbiblioteket för att låna några böcker till temat. nu på kvällen har ja bara suttit här å gjort ingenting. ska sova aldelles snart.

Längtar till fredag nu, då ska ja pierca mig, men lite nervös är jag. i morgon åker ja hem till pappa efter skolan. blir borta hela helgen, så få blir en sammanfattning på söndagkväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0