Torsdag

Igår vart de verkligen en toppenkväll. Tack underbara Maria för de! Hoppas de bilr fler såna kvällar. Men att må så här dagen efter är alltid lika tråkigt, men får väl skylla mig själv. Är lite seg idag.. Men ikväll blir de träning alla fall :) Kan ju inte låta bli att träna bara för att man är lite hangover! Och eftersom ja blir borta hela helgen så måste ja träna känner jag, blir så långt hopp annars. Å vi har ju sagt att vi ska försöka att träna minst tre dagar i veckan. Å de blir tre om ja tränar idag, ska nämligen åka till Alunda och träna på söndag, längtar!!

vad ska jag mer göra idag, jo jag ska sätta mig och läsa. Blir att läsa "små barns matematik" inte världens roligaste kanske, men måste. fast den verkar inte vara så svårläst, osm tur är. Fast innan ja sätter me å läser så vill jag duscha, å så ska jag funderar ut någon mat att äta innan ja går ner till träningen. Sen när ja kommer hem från träningen blir de att packa lite, måste ju ha lite kläder me mig om ja ska till uppsala.

Pöss så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0