God morgon

Eller ska man säga god förmiddag?! Gick upp för en timme sen ungefär, satt mig framför tv:n å åt frukost. När jag har klätt på mig ska jag diska lite grann sen ska jag sätta mig och läsa till Maria kommer hit. Sen blir de chil hela dan :)

Jag har pratat om att ja ska göra om här, men de blir inte så, inte nu alla fall. När jag räknade på min ekonomi så lät de jätte bra att köpa en bäddsoffa nu, men då räknade jag inte in att köpa böcker för 2100. Men känner att böckerna är viktigare än soffan. Så soffan får vänta till nån gång när jag har råd. Men kan nog lägga undan lite på sparkontot iaf. Men de e ju ganska bra här nu, men ja skulle så gärna ta hem mitt vitrinskåp, men de får me vänta, för nu får de inte plats.

Nej här kan man inte sitta hela dagen, nu blir de att göra sig klar. Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0