19/1-10

Nu är de snart dags att laga lite mat, eller de blir att värma lite mat idag. Har en matlåda i kylen så tar den. De e så skönt när man har en micro, då kan man spara matlådor å äta. Tror de är tacopaj i den jag tänkte äta idag.

Var i skolan och träffa studiegruppen idag. Fast de börja inte så bra, jag försov mig lite grann. Men de gjorde inte så mycke. Vi gjorde klart uppgiften alla fall. När vi var klara gick ja ner på stan å köpte kurslitteratur. Sen tog ja en tur till gina me, köte lite kläder. Gick även till kicks för att köpa lite nytt smink.

Sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit här, tur att man kan göra de ibland.. Nu ska j värma pajen




Älskar verkligen denna! <3


Kommentarer
Postat av: Mallan ;D

du passa jättebra i den :) fint :D

min blogg är lite död xD men tror jag ska rensa åh börja om :p

2010-01-19 @ 17:28:51
URL: http://malinjaderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0