Varför ska..

..svartsjuka finnas. Hatar denna sjuka. Drabbas så lätt av den. Har inget immunförsvar mot den sjukdomen. Vet inte vaför just jag ska drabbas av detta, gör det alltid! Kan ingen ta bort den, vill inte ha den! Eller vet någon hur man botar den, såna fall får ni gärna säga till! Det är så töntigt av mig att bli svartsjuk för allt, även om de kanske inte är något att bli svartsjuk på. Jag tror att det kan ha me självförtroendet, men ja känner att mitt självförtroende är ganska bra just nu, så kanske inte är de heller. Men någonting är det väl. Men tror att ja måste sluta tänka på det, då kanske de blir bättre så småningom, om jag har tur. Eller det är kanske människorna runt omkring mig som drabbas. Om ni märker av detta så måste ni säga till mig, så jag får bort dom dumma tankarna! För dom borde ju inte finnas där, eller har jag fel? Ska nog börja att tänka på mig själv i stället för alla andra männskor. Alla andra får sköta sig själva, varför ska ja ta ansvar för de! så från och med nu ska jag bara tänka/fokusera på mig själv. Tänka på andra kan ja väl göra, men ska fokusera på mig själv. Ska försöka få bort alla negativa tankar, de tar bara på krafterna och det orkar man inte i längden. Å jag orakar inte må dåligt just nu, jag orkar inte me skolan då. det är så skönt när jag tränar för då är tankarna helt borta, tänker bara på träningen då, det är bra. hjärnan blir kanske inte tom på tankar, men för tillfället försvinner dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0