Usch...!!

Tränignen var bra, men lite svår. Man blev inte så trött, men de krävde att man koncentrera sig , eller fokusera kanske passar bättre. De var mycke balans, å de tror jag är bra. Det var verkligen inte träningen som var usch.

det var nämligen så här, jag blir så trött/sur på männsikor som inte kan lyssna. har man sagt en sak så är de det som gäller. Det har inte ändrats bara för att de har gått en halvtimme. Fattar verkligen inte varför vissa har så svårt att acceptera. Men de e väl inget ja ska hänga upp mig på. Kan ju inte gå runt å vara sur på en männsika som jag inte känner. Helt onödiga krafter. Bättre att vara gald och positiv mot dom som jag känner

I morgon ska jag försöka att hinna plugga så mycke som möjligt, måste bli klar me läsningen. Sen ska ja försöka att börja skriva på texten som ska in nästa vecka. Men de jobbiga är att börja, men bara man kommit i gång så blir de lättare.

Jag saknar något/någon just nu. Men jag kan inte sätta fingret på vad/vem det är! Finns så mycke som jag skulle kunna sakna. En sak som ja vet att ja saknar är bruxtiden, å allt kul vi gjorde innan studenten! Saknar alla mina kompisar hemma. saknar dansen å människorna där. saknar familjen, allt bus me syskonen, middagar me föräldrarna. Så de är en del ja saknar, å eftersom ja vill plugga klart de här som ja börjat med så finns det nog inget att göra åt just nu.



Jag tänker på dig dag som natt
Förstår inte hur tankarna ska kunna försvinna
Men jag vill nog inte att tankarna ska försvinna
Eftersom jag tycker om dig väldigt mycket
Önskar att du tyckte om mig lika mycket
Önskar att det kunde bli vi
Men just nu verkar de mörkt på den fronten
Många säger att ja ska glömma han
Men hur ska jag kunna göra det när han har fastnat i mitt hjärta
Hoppas verkligen att allt löser sig mellan oss
Som sagt jag tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0