Sova snart...

Sitter å lyssnar på lite musik och kollar lite OS. Har suttit å kollar massa bilder från
sommaren -09,vad jag saknar det. Speciellt studenten, det var en underbar dag. Får
nästan tårar i ögonen när jag tänker på det. Det var så många känslor den dagen. Man var ledsen för att man skulle lämna skolan. Man var glad för att man klara det. Sen fanns det många flera känslor den dagen.
                
          
Ja det är inte lätt att sakna någonting. Kan ju inte spola tillbaka tiden även om jag skulle vilja de.

Sen finns det ju andra saker som jag saknar med det vet ni väl redan. Så de behöver ja inte skriva igen. Men måste bara tala om att jag saknar någon att krama, någon som vill vara med mig dygnet runt. Nej, nu ska vi inte tänka såna tankar, de blir så svårt att sova då. Och eftersom ja tänkte gå å lägga mig nu, så ska vi inte tänka mera på det.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: malin jäderlund

ååh va härligt! nu börjar jag också längta tillbaka! :)

vilken fin klänning du hade :)

+ du är jätteduktig på att uppdatera :) jag ska nog skaffa en ny ^^

2010-02-25 @ 16:52:06
URL: http://malinjaderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0