Söndag

Sitter och väntar på att gå ner på stan. Ska nämligen fixa mina naglar idag. var ner och beställde en tid i går, å fick en idag. de var snabbt tycker jag. Ska blir riktigt kul, är lite nervös men är säker på att de kommer att gå bra. Ni får se bilder när ja kommer hem.

Det är tur att min mormor har ett bra minne, hon är den enda som sagt grattis på namnsdagen till mig idag. Det är ju Maria-dagen idag. Hade nästan glömt bort det själv.

Idag har jag inte gjort någon nytta alls, måste nog göra lite nytta när jag kommer hem igen. Måste nog sätta mig å plugga lite då tror jag. Sen måste jag diska. skulle även behöva byta gardiner, kanske ska satsa på de när jag kommer hem igen. Man kan ju inte ha julgardiner när det blir mars. Måste nog ta bort mina tomtar me. Man tänker knappt på att dom står där men jag har ju sagt att det snart är påsk och då kan man inte ha tomtar framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0