Söndag, ingen rolig dag

Igår hade jag en jätte bra dag. Men idag har jag mått skit. Men får väl skylla mig själva antar jag. Nu kommer de blir lugnt med alkohol ett tag. Så här kan vi inte hålla på. Har legat i soffan hela dan, gick ur sängen vid 12 å sen har ja legat i soffan resten av dagen. Eller nu har ja lagat mat me, de var nog behövligt. Har inte ätit något på hela dan, eftersom ja mått illa.. Idag blir de absolut att sova tidigt, så jag orkar med en heldag i skolan i morgon. Ny vecka de betyder nytt ämne, denna vecka är det biologi och kemi vecka. det ska bli kul, och det är inte så mycke att läsa denna vecka, det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du får en bra vecka!!

2010-02-21 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0