Soffpotatis

Nu har ja bara suttit här i 6 timmar å inte gjort ett gnota. har bara suttit å lyssnat på musik. har varit hur skönt som helst att bara sitta. man måste ha såna dagar me. nu snart blir de sängen ska upp tidigt i morrn. Å i morrn får jag inte försova mig. Ja å Tess ska gå till skolan, skönt me en promenad på morgonen.

Undrar om ja är nervös för något, med tanke på att jag drömmer så mycke på nätterna. Inatt drömde ja en jätte konstig dröm. Först skulle jag åka buss med en kille, han brukar jämt åka buss, men i drömmen hitta han inte alls, å han visste inte hur man gör när man åker buss. Sen var ja på ett ställe å träffa nån kille. han skulle pussa mig men han var tvungen att fråga sin mamma först. Helst sjukt va man kan drömma. Ja undrar verkligen var drömmarna kommer ifrån. Ja hoppas alla fall att ja slutar drömma massa konstigt nu. Man blir så trött när man drömmer en massa. Men det är väl inget man kan göra åt, eller kan man de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0