Melodifestivalen avklarad för idag

Har precis koll at på melodifestivalen, dom som gick vidare till final var väl okej. Var ingen som var jätte bra idag. Tycker inte någon har varit särsklit jätte bra i år, en så är det. Inget jag kan göra åt. Dom sjunger bättre än mig alla fall, så ja ska inte klaga.

Sitter här och tänker på dig, saknar dig så mycke. Önskar att vi kan träffas snart. Kan liksom inte sluta att tänka på dig. Önskar att ja fick lördagsmysa med dig. Önskar ja kunde prata me dig varje dag. Önskar att du var min. önskar att vi kunde träffas ofta. önksar du kunde skicka gulliga sms till mig. önskar att du kunde svara på mina frågor. Jag tycker om dig väldigt mycket, men vet inte om du tycker om mig lika mycke. Önskar ja fick veta hur de ligger till mellan oss. önskar att allt ska bli bra. jag vill inte mista dig. även om det inte kan bli vi så vill ja ha kvar dig som vän.

om man har så många frågor som jag har,vad ska man göra då? Hur ska jag få svar på alla mina frågor? Finns det nåt jag kan göra? Eller ska ja bara vänta på bättre tider? jag är trött på att bara gå å vänta, så kan nån bara tala om hur ja ska göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0