Mätt å ska snart plugga vidare..

Dagen i E-tuna var inte onödig, har haft jätte kul idag. Började när ja skulle gå ut ur porten, jag hör att de kommer någon i trappen. Men den som går i trappan hörde inte mig, så han blev jätte rädd när han såg mig stå där. Ja kanske e farlig, man kanske ska bli rädd för mig?! sen halkade jag ner till bussen, fy vad jag hatar när de e så hä halt. Men men överlevde alla fall de e huvudsaken. väl på bussen så sitter ja å malin å pratar, eller hon bara skrattar åt allt, fast de inte var så kul :D När vi hade gått av bussen å skulle gå till skolan, så ramla jag, tur att de inte var så många där. I skolan satt vi å prata i basgrupperna/studiegrupperna å diskutera boken vi har läst "små barns matematik" men de blev även att vi prata om annat:) Men vem har sagt att man måste vara seriös i skolan. Och är de nån som sagt så tänker ja inte lyssna på de. För man måste ha roligt för att orka med allt.

Slutade tidigt, de var skönt. När ja kom hem satt ja mig å läste, eller inte på en gång men efter ett tag. Har en hel del kvar att läsa så ska forsätta när ja skrivit klart, ska även diska innan ja fortsätter. Men ja ska bli klar idag har ja bestämt mig för, alla fall med den ena boken. Sen ska ja läsa en bok i morrn. Jag o några tjejer till har pratat om att åka skridskor i morrn, men ja måste läsa klart innan, ananrs blir de inget!! Jag tror ja måste sätta lite krav på mig själv, så ja blir klar me de som ska göras. Å inte göra en massa annat istället. det är alldeles för lätt att skjuta upp saker. borde finnas ett "botemedel" för de!!
Detta blev min middag idag, de ser inte jätte gott ut, men det var riktigt gott å enkelt :) de gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0