Kort dag i skolan idag

Känns jätte skönt att sluta tidigt idag, så man hinner läsa allt till i morgon. det är inte jätte mycke, de e skönt. Men börjar bli lite nervös för intervjun jag ska göra på onsdag, vet inte alls vad jag ska säga eller någonting.

Sammanfattning av helgen som varit:
   Lördag: Skrev klar min text (som ja lämna in igår kväll) Efter de så plocka ja undan lite här hemma. Sen gjorde jag mig klar för att åka till Uppsala. Där jag träffa mormor, vi tog en fika sen gick vi å köpte present till Sara (som hon belv väldigt nöjd med) Sen satte jag mig på bussen å åkte till Sara. Där jag, Ankis och Katte hjälptes åt med maten, medan Sara sprang runt och gjorde massa annat. Vid sju tiden ungefär kom de flera människor. Maten var jätte god och vi hade jätte trevligt. Vid tio ungefär tog vi bussen till Uppsala för utgång. Ja å några tjejer till gick till Hyllan, vi hade de trevligt, men tror vi hade haft roligare om vi hade gått någon annan stans, men det är lätt att vara efterklok. På natten åkte ja hem till Sara å sov där. Mycket lyckad kväll!
    Söndag: Vakna å kände mig inte så bakis, skönt. Men ja fick veta en sak  som ja inte alls ville veta! Jag och Sara åt frukost med Katte, blev kycklingrullar, de var gott. Sen satt vi å kolla lite på OS. åsså begav vi oss i friska luften en stund för en liten promenad. Senare blev de temys med OS-tittande. Under denna dag hann vi att prata om allt mellan himmel och jord, kändes verkligen jätte bra att prata av sig lite. å bara få säga precis vad man tycker och tänker. Tack Sara för denna dag! På eftermiddagen åkte jag hem till mormor för att äta mat, de blev potatisgratäng och kassler, de var riktigt gott. vi hann även med att spela lite yatzy innan jag skulle ta bussen hem. när ja kom hem blev allt jobbigt, för så många tankar som hade vaknat till liv under denna dag var det inte konstigt att det var lite känslor som behövde komma ut. Tänker inte skirva upp alla tankar här, men kan säga att de var många.

Hade jättesvårt att sova igår, men de var väl inte så konstigt antar jag. Hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig. orkar inte må såhär, vill inte att någon annan ska må dåligt heller. men har kommit fram till att på ett eller annat sätt kommer det att lösa sig. men känner att det skulle vara bra om vi kunde träffas å prata igenom detta. inte bara skriva va vi tycker/tänker på internet. tycker du att vi löser detta genom att inte prata me varandra, kanske de e löst. fast från min sida har vi inte löst någonting, känner mig fortfarande förvirrad. Ledsen vet ja inte om ja kan vara mera, tror att tårarna tog slut igår. eller ja hoppas de, orkar inte vara ledsen mera. Och egentligen vet ja inte vad det är att gråta över. men eftersom ja tar åt mig av minsta lilla så blir det så att tårarna bara rinner.
   vet att en del kanske tycker det är jobbigt att läsa vad jag skriver, men jag tvingar ingen i världen att läsa mina inlägg. ja känner att ja har bloggen för att ja ska kunna skriva av mig, å få ur mig alla konstiga känslor. har ni något emot vad jag skriver så är det bara att sluta läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0