God morgon!

Det var riktigt skönt att ta lite sovmorgon idag. Känns som jag ska göra massa saker idag. Ska skriva mitt CV och ska även skriva ett personligt brev. Sen blir de att söka sommarjobb till tusen! När ja har jobbat i sommar vill ja köpa en ny data och så vill jag köpa en dammsugare. Det skulle inte vara fel med en ny soffa me, men vi får se vad pengarna räcker till. Sen ska jag även gå ner på stan å söka en större lägenhet. Har hittat en tvåa som ja gärna skulle vilja ha. Så hoppas att det bli någon ledig till sommaren, tidigast i juni eftersom ja har tre månaders uppsägningstid på den jag har nu. Ska inte bara söka sommar jobb, ska nog även söka nåt extra jobb, så man kan jobba lite helger så man får lite mera pengar. För mera pengar har ingen dött av, nej men jobbar man så kan man spara lite pengar, så man kan göra nåt roligt snart. Skulle vilja åka utomlands eller åka nånstans i sverige i sommar.

Igår provade jag yoga för första gången, det var roligt och skönt. Fast samtidigt var det lite svårt, man skulle ju koncentrera sig på andningen hela tiden. Men jag tror att man behöver gå på det ett par gånger så blir de säkert lättare. När jag har gått ett par gånger så kan ja berätta om de känns bättre och lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0