Fredag

Gick upp sju i morse å börja tvätta. Nu sitter jag och lite lunch, sen blir de att skriva för brinnande livet. vill bli klar idag!

Allt jag skrev igår var bara tankar som behövde komma ut. Kanske fel ställe att skriva dom på. Men nu blev det så. Hoppas att personen som tankarna handlar om inte blev rädd för alla mina tankar. Ville inte att det skulle ha en negativ verkan. Vill att vi ska träffas alla fall, kan känna att tankarna kanske försvinner om vi träffas. På ett eller annat sätt kommer vi säkert att lösa allt. Vill bara att alla ska må bra. vill absolut inte tvinga någon att göra något som denna person inte gillar eller mår dåligt av. Tänk om de kunde finnas ett program så man kunde få svar på alla sina frågor å funderingar.

Jag vill inte att detta ska rinna ut i sanden. Vill att allt ska bli bra. Vet bara inte vad ja ska göra, eller rättare sagt finns det nåt jag kan göra? Eller ska jag bara gå å vänta på bättre tider? Om ja är något bra kan ja väl få ett tecken på de, så ja vet någonting alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0