Fredag betyder Let´s dance!!

Elin och Daniel (rumba)
Fina kläder. Bra dans. Bra beröm från juryn. Kul att kolla på. (7-7-7-5=26) Tycker inte riktigt om Elin, men Daniel får gärna vinna. Eller man skulle ju vilja dansa me han! Undrar om man verkligen skulle klara att dansa me han. Eller skulle man dregla för mycke, skulle man kunna koncentrera sig på dansen då? Hmm.. de är en svår fråga!

Mattias och Cecilia (rumba)
Bra dans. Väldigt bra rumba enligt Tony. Jätte bra från juryn. (8-8-8-9=33) Ja tycker att Mattias och Cecilia är jätte bra. Vill nog att dom ska vinna. Mattias har ju bott typ här där jag bor. Får absolut inte åka ut!

Molly och Jonathan (tango)
Jätte fin kjol. Händelserik dans. Fin tango. Inte jätte bra från juryn, men ganska. (6-7-6-7=26) Vill inte att dom ska vinna, men dom kan få gå vidare till nästa vecka.

Gundrun och Björn (rumba)
Oj, vilken klänning. Är avundsjuk på hennes ben, så snygga trots hennes ålder. Det var mest Björn som dansa. Inte jätte bra från juryn. (5-5-5-4=19) Vill att dom ska åka ut. Gundrun dansar inte bra, eller de e bra men inte tillräckligt bra för att gå vidare.

Claudia och Tobias (rumba)
Jeans i en rumba? Nej de tycker vi inte om! Bra dans. Bra från juryn. (9-9-9-9=36) Oj, blev chockad över poängen, tyckte inte att det var så bra. Men dom får gärna gå vidare, tycker om dom, även om dom inte hade jätte bra kläder för dansen.

Stefan och Malin (rumba)
Bra dans. Inte för svårt. Dansar ungefär lika mycke båda två. Jätte bra från juryn. (9-8-8-8=33) Dom behöver inte åka ur, dom är bra. Men vet inte om ja vill att som ska vinna.

Willy och Charlotte (rumba)
Han försöker alla fall. Han har sin egen teknik. Han är duktig. Hans dansar inte så mycke. Inte så bra från juryn. (3-4-4-4=15) Nej varför är han kvar, men det är väl underhållning antar jag. Men jag vill att dom ska åka ut.

Jag sammanfattar detta med att Gudrun eller Willy ska åka ut, men det är ju bara bad jag tycker. Sen får vi se vad resten av Sveriges befolkning tycker. Hoppas dom håller med mig. En till som skulle kunna åka ut är Elin, hon är inte övertygande tycker ja. Men som sagt vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0