Förvirrad

Ja känner mig så förvirrad. Vad tycker/tänker du? Vad tycker/tänker jag? Vad ska jag göra? Vad är jag för dig? Vem är jag för dig? Ibland känner ja mig som luft som inte finns, som ingeting me andra ord. Ibland känner mig som ett berg som vem som helst kan se. Önskar någon kunde tala om för mig hur allt ligger till! Allt skulle bli mycke lättare då. Men varför tala om för någon vad man känner? Det kan ju vara jobbigt! Så svårt att sluta tänka på, men de kanske vore de bästa, eller? Känns som de inte kommer att hända nåt alla fall. Känns som allt bara kommer att rinna ut i sanden! Men de e väl så livet är, de e bara att gå vidare. Men det är så svårt, speciellt när de har bildats såna känslor inom mig som det gjort. Man kan inte bara glömma en person på en natt, eller kan man de? Ja trodde inte man kunde de. Men jag är ingen expert så fråga inte mig.

Nej nu ska jag hålla mina tankar inom mig, ni ska inte behöva läsa precis vad jag tänker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0