Ensam...

Sitter här och saknar någon att fredagsmysa med. Hatar att vara själv på helgerna! Vill träffa dig, men de är väl dumt. Efter förra gången blev allt bara konstigt, å vill inte att det ska bli så igen. Så det är väl bara att vänta och se vad som händer i framtiden. Men det är så jobbigt att vänta, men måste nog lära mig de. Vad ska ja annars göra. Jag kan inte bara stänga av känslorna och gå vidare. Eller de e kanske så jag måste göra, för att inte fastna i gropen. Jag vill bara att det ska bli bra. I veckan har jag mått bra, har inte hunnit tänka på annat än skolan, men nu när jag hinner tänka på annat än skolan så kommer de dåliga igen. Jag vill prata varje dag, men ja känner mig lite efterhängsen när de e jag som börjar prata hela tiden. Nu lägger ja bollen hos dig. vill du prata med mig så får du visa det. Ja tänker inte göra mera nu känner jag. Varför ska jag anstränga mig när jag inte får någon respons. jag vill inte att det ska vara så här.  nu har ja tömt huvudet med lite tankar, kanske de känns lite bättre.

Nu ska ja kolla vem som åker ut från Let´s dance, sen blir de att sova. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0