De händer så mycke..

Jag vet att de var ett tag sen ja skrev, men det jar varit så mycke nu under dessa dagar. var på sittning på kåren i fredags de var jätte kul. Tack tjejer för en toppen kväll.

Sen blev de lördag å då blev de inte riktigt som ja hade planerat. Men de blev en jätte mysig dag me Maria, tack vännen för att du finns.

Igår söndag, så var pappa, karin å helena här. Det var jätte bra så jag slapp att vara själv. För de hade nog inte gått. Vi åkte till rusta å ikea å kolla lite, gick runt å bara va liksom. Sen åkte vi till Ica MAxi å ja storhandla lite. tack min älskade familj för att ni kom hit å gjorde min dag.

Å så är de måndag idag, hade lite sovmorgon, sen åkte ja till E-tuna å hade matte. De var riktigt tråkigt, men bäst att åka dit alla fall så man inte missar något. de kan bli så svårt på tentan då.

Hoppas de löser sig mellan oss. känns alla fall mycke bättre nu när vi har pratat me varandra. ja är beredd at vänta på dig. För ja har verkligen känslor för dig. Vill att de ska bli vi, så ja tänker ha tålamod!

Ska försöka att uppdatera oftare nu. om ja inte gör de så får ni påminna mig :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0