Bra helg

Har haft en jätte bra helg. I fredags åkte ja hem till mamma direkt efter skolan. Blev mycke bussåkande, men väl framme så blev de let´s dance o mys me syskonen. Lördag morgon gick ja upp tidigt å åkte pulka me Elin och Fredrik, sen lekte vi i snön, alla kläder var blöta men kul hade vi. Efter lunch typ så gjorde jag mig i ordning för att åka till kusin Johan. Blev en toppen kväll me trevligt sällskap å god mat/dricka. Blev en lång natt. Söndag, vakna tidigt å mådde skit. men får väl skylla mig själv. Men tack för en bra kväll. Kom hem vid femtiden, då mådde ja bättre så då blev de lite mat, som var hur gott som helst, me tanke på att de var de första ja åt på hela dan.

Idag tog ja lite sovmorgon, gick upp ungefär 9.15 Har ätit frukost å kollat på Smallville = hur bra som helst!! Ska sätta mig å läsa nu, till Tess kommer å hämtar mig kvart i 1, då ska vi träffas å ha Zloxyinvigning. Sen ikväll blir de yoga me Maria, de ska bli kul. har aldrig testat de förut.

Här kommer lite bilder från helgen!!
  <-- jag innan pulkabacken
 <-- Elin, tyckte de var jätte kul att åka
 <-- Elin och Fredrik
 <-- Upp-piffad å klar för fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0